Тест на Audi/VW пиезо дюзи с диагностичен уред за 3.0TDI
Двигателите на Audi/VW 3.0TDI са първите в които се монтират масово пиезо кристални горивни инжектори , които са обект на масово недоволство поради многобройните дефекти до 2008г . Фирмата производител БОШ, неофициално призна за сериозен технически проблем – архитектурна грешка, която води до преждевременно износване на механичните компоненти и части в инжектора, който работи при налягане до 1800бара .
Предимството на този вид инжектори е това че те реагират 4 пъти по бързо , много по-ниското собствено тегло и висока точност на количеството впръскано гориво като всичко това сравнено с предишното поколение инжектори, разполагащи с магнитен бавен соленоид – клапан.
Известен е факт е че този вид инжектори създават проблем с повишено количество кориво особено в режим на празен ход и последствията на лавинообразни проблеми като запушване на ДПФ, пълнене на маслената система с дизелово гориво и в последствие блокиране на двигателя.
Ние може да ви решим проблема с такива пиезокристални дюзи при това с гаранция !

Как да направим аматьорска проверка на своите инжектори с помощта на уред VAGCOM VCDS ?
3.0l V6 TDI (BKS/BMK/BUN)
Стартирайте двигателя на вашия автомобил
Свържете диагностичната букса към Вашия автомобил или лаптоп
Стартирайте диагностичния софтуер VCDS-вагком
В полето „Select Control Module“ натиснете бутона „Select“
Изберете група Engine
В новия прозорец изберете Meas. Blocks 08
В следващия прозорец вместо 000 , впишете :
072 -1 цилиндър
073 -2 цилиндър
074 -3 цилиндър
075 -4 цилиндър
076 -5 цилиндър
077 -6 цилиндър
В първата клетка стойността трябва да бъде не по-малка от (-45) но не по-голяма от (+45)
Във втората клетка стойността трябва да бъде не по-малка от (-15) но не по-голяма от (+15)
В случай че стойностите са силно в минусовия диапазон то евентуално имате проблем с дюзите . Ако стойностите са в противоположния край, то най-вероятно евентуално те са запушени и се нуждаят от почистване . В двата случая за по сигурна проверка можете да се свържете с нас.
Ако не разполагате с диагностичен уред ние може да ви свържем с колега в рамките на страната или да ви изпратим такъв !
Като заключение трябва да знаете че корекциите не са гаранция за пряк проблем с дюзи и дюзи за да бъдете сигурни се тестват само на стенд. Можете да ги изпращате на адреса от контактите:
Дизел Център

Проблем с зацапана променлива геометрия на турбо
Били сте на автодиагностика и сте установили че имате проблем с зацапана променлива геометрия на турбо? Това е масов проблем на всички съвременни дизелови двигатели когато

Проблем с дихтунги на дизелови инжектори изпускане
Дихтунг се нарича уплътнението между дизеловите инжектори и главата на двигателя. Изработва се от медна сплав или според спецификация от производителя може да бъде от

Съвети при проблем с турбо компресора
Ние даваме 2 годишна гаранция за ремонт и рециклиране на турбокомпресор.Нашата фирма може да ви даде точна цена за ремонт на турбо само след проверка на турбокомпресора.Тук

Как се вадят дюзи с обратен чук или хидравлично
Вадене на дюзи с обратен чук се използва за демонтаж на дюзи в автомобилни дизелови двигатели. Когато дюзите са блокирали в главата но се налага

Проблем с раздути разпръсквачи
Вашите дизелови дюзи няма как да ви кажат че имат проблем и когато чуете тракане в мотора или видите бял дим от вашият автомобил това

Смяна на разпръсквачи за дизелови дюзи при проблем посиняване
Смяна на разпръсквачи за дизелови дюзи в нашата фирма за ремонт на дюзи се извършва всеки ден. Това става както превантивно така и след вече