Смяна на масло в автоматична скоростна кутия с машина

Смяна на масло в автоматична скоростна кутия

скоростна кутия

Ние притежаваме машина която е напълно автоматизирана за 99% смяна на маслото за всички модели автоматични скоростни кутии включително и DSG . С помоща на машината се извършва пълна смяна на маслото в турбината(хидротрансформатор) и пълно промиване по протежение на охладителната система (радиатор топлообменник , хидравлични маркучи, съединения).

Нашата машина е най доброто което може да се предложи на пазара и е дългогодишен лидер в прйзводството на хидравлична техника без аналог до този момент . 

смяна масло автоматична кутия
Transmission oil replace Car Diagnostic ltd.

С машината е възможно да се извърши също така и частична замяна на маслото в скоростната кутия (така нареченото опресняване/обновяване).
При проблем може да бъде извършена промивка на скоростната кутия чрез добавяне на почистващи добавки .
добавка за масло

oil treatment

Automatic Transmission Treatment e продукт които е разработен да спре и да предпази от течовете и да улесни превключването на предавките в автоматични скоростни кутии също така и хидравличните кормилни системи.

    В сравнение с моторното масло, ATF маслото има в пъти доста по-добра работна среда. В него няма как да има сажди, бензин или конденз от изгарянето, които да го замърсяват. Единствените замърсители на маслото са частици, които се получават от триещите се плоскости на дискове феродо, зъбни колела и лагери вътре в скоростната кутия. Повечето трансмисии имат някакъв вид вътрешен филтър, който да премахне тези частици по време на работата . Някои филтри се справят доста добре с пречистването, но други не толкова . Повечето азиатски скоростни кутии имат само пластмасова или метална цедка, която може само да улавя по-големите парчета и фрикционни остатъци . Смяната на маслото на скоростната кутия е единственият начин да се отървете качествено от тези замърсявания.

     Топлината е основният проблем за ATF. Автоматичните трансмисии създават голямо триене, а триенето произвежда доста топлина. Всеки път, когато скоростната кутия превключва предавките, съединителя генерира още повече топлина, която трябва да бъде отделена от течността. Колкото по-голямо е натоварването на трансмисията, толкова повече топлина тя създава и маслото получава още повече топлина.

Повечето ATF могат да издържат нормални работни температури от около 96 градуса по Целзий за десетки хиляди километра. Но ако температурата на течността се покачи над 98 градуса започва бързо да гуми свойствата си. Над 140 градуса живота на флуида е стотици, а не на хиляди километри. И над 200 градуса вече смазващите му свойства вече са минало ! ATF съдържа съставки, за подобряване на устойчивостта на окисляване, както и други добавки, за да се намали образуването на пяна и защита от корозия на детайлите .  Ето защо това разрушаване на течността е водеща причина за проблеми и повреди в трансмисията. Повечето експерти препоръчват смяна на маслото и филтъра на всеки 2 до 3 години или 35 000 до 60 000 км – или веднъж годишно.

При нормални условия на уработа, не трябва да има спад в нивото. Ниското ниво обикновено показва теч. 

ТРАНСМИСОННИ МАСЛА

През годините е имало множество от различни ATF видове и спецификации. Уверете се, че заместващият флуид отговаря или надвишава всички изисквания на производителя на превозното средство. Използването на неправилен вид на маслото може да причини износване и повреди.

Тип F – въведена от Ford през 1967 г. за неговите автоматиката. Използва се също и от Toyota.

Тип CJ – Специална течност за Ford C6 скоростни кутии. Подобно на Dexron II. Не трябва да се използва в автоматични скоростни кутии, които изискват Type F. Може да бъде заменен с Mercon или Mercon V.

Тип H – Друг ограничена спецификация на Ford, която се различава от Dexron и тип F. Може да бъде заменена с Mercon или Mercon V.

Mercon SP – модифицирани ATF само за Ford TorqShift трансмисии. Не използвайте при трансмисии, които изискват Mercon или Mercon V.

Dexron – оригиналната ATF на General Motors за автоматични скоростни кутии.

Dexron II – Подобрена на GM формула с по-добър контрол на вискозитета и допълнителни инхибитори на окисляването. Може да се използва вместо Dexron.

Dexron IIE – Флуид на GM за електронни трансмисии.

Dexron III – Заменя Dexron IIE и добавя подобрения за окисляването и контрол на корозията в GM електронни скоростни кутии.

Dexron III (H) – подобрена версия на Dexron III излиза през 2003 година.

Dexron III – специална течност специално за Saturns.

Dexron-VI – Въведена през 2006 за GM Hydra-Matic 6-степенна скоростна кутия със задно задвижвани колела. Dexron VI сега замества Dexron III и II, и може да се използва в GM или други трансмисии, които по-рано са използвали Dexron III или II.

BMW LT7114l или LA2634 – Специална формула за BMW автоматични скоростни кутии

Genuine Honda ZL ATF – Специална ATF за Honda автоматична скоростна кутия (без CVT )

Mitsubishi Diamond SP-II & SP-Ill – специална формула ATF за Mitsubishi трансмисии, също и за Hyundai и Kia.

Nissan HP / J-Matic – Специална формула за Nissan, Infiniti и някои трансмисии Subaru

Toyota Type T, T-III и T-IV – специална формула ATF за трансмисии Toyota, Lexus и Scion

  • Сервиз за комън рейл дюзи – Дизел Център Автосервиз

    Сервиз за комън рейл дюзи – Дизел Център Автосервиз

    Нашият Дизел Център е основан през 2006г. , сега това е нашият централен автосервиз за работа с дизелови компоненти. Ние сме експерти в дизеловите двигатели с технологията на дизеловите горивни помпи и дюзи. Разполагаме и с голям опис на части за двигатели, снабдяващи както любителите на домашния ремонт, така и автосервизите за ремонт на автомобили.
    Оторизирани дизелови стендове, висококвалифициран инженерен персонал и ежедневен стремеж към съвършенство са само част от условията, на които отговаря нашата фирма за рециклиране на компоненти от дизеловите горивни системи.
    Ние предлагаме ремонт на помпа за гориво и комън рейл услуги за впръскване на дизел в София, Пловдив, Варна и цялата страна с куриерски фирми.

    автосервиз дизел


    Горивният инжектор е част от вашето превозно средство, която под налягане изпомпва гориво през отвор, за да осигури спрей на горивото към двигателя. Причината това да се направи е, защото мъглата от гориво е по-лесно да се нагрява и запалва, отколкото поток от гориво. По този начин тя позволява горивото да гори по-ефективно и равномерно.

    разпръсквач мъгла
    Тест на разпръсквач

    С течение на времето и натрупването на повече километри по автомобила горивото може да остави отлагания, които намаляват работата на инжектора. Това означава, че мъглата може да се превърне в нещо, наподобяващо повече на пръски.
    Какви симптоми могат да предложат запушен инжектор за гориво. Има доста неща, които могат да означават, че ремонта или смяната на помпата на горивната инжекция предстои. Те включват следното:
    Намаляване на пробега с еденица гориво – висок разход;
    По-лоша работа от нормалното;
    Звук преди запалване, който най-добре може да се опише като „чукане“;
    По-груба работа на празен ход от типичната;
    По-трудно стартиране;
    Неравномерни обороти;
    Неизправната помпа за впръскване на бензин или дизелово гориво може да причини индикация на Check engine лампата в таблото. Това може да бъде причинено от запушвания, течове или отломки и може да доведе до скъпи ремонти, ако не се погрижите възможно най-скоро. Осигуряването на правилна поддръжка може да избегне много от тези проблеми.

    дизел център сервиз

    Как да разбера, че моите горивни инжектори се нуждаят от почистване?
    За съжаление не можете да видите инжекторите за гориво, когато двигателят работи. Тъй като може да отнеме значително време за оценка на инжекторите за гориво, често се предлага поддръжката да се извършва редовно и превантивен ремонт. Нещо много просто е бюлетина на фирмите за дизелови системи това да се извършва на всеки 45 000км!
    Почистването им след продължителен период на употреба може да накара колата ви да работи много по-добре от преди!
    Какво се случва по време на почистване на системата за механично впръскване на гориво?
    Има няколко стъпки, свързани с почистване на горивната система и всеки реномиран автосервиз за автомобили, като Дизел Център ще знае как да направи това правилно.
    Защо трябва да наема професионалист?
    Когато почиствате инжекторите за гориво, трябва да се запознаете с необходимите почистващи продукти и да знаете какви детайли да внимавате. Това е много по-сложно, отколкото просто да смените маслото на колата си или да поставите резервна гума.
    Какво се случва, ако почистването не получи резултати?
    В някои случаи, ако не се намерят желаните резултати, всеки инжектор може да бъде ремонтиран докато е извън двигателя. След това механикът ще провери дебита на помпата за впръскване на бензин или дизелово гориво, за да се увери, че работи правилно.

    cp4 test

    В някои случаи в услугата ще бъдат включени подмяна на дизелови инжектори и помпи, както много други компоненти. Техникът от нашият автосервиз Дизел Център за автомобили ще разгледа всеки елемент от горивната система, за да определи какво се нуждае от ремонт или подмяна.
    Какви предимства ще видя от чистите инжектори?
    Има няколко неща, които ще забележите с чисти и правилно работещи дизелови инжектори за гориво. Той може да подобри икономията на гориво на вашия автомобил, което ви спестява пари. Освен това ще намали количеството замърсяване с отработени газове, произхождащо от вашия автомобил. Освен това можете да очаквате по-добри резултати от чистите инжектори.
    Професионално подготвен работещ персонал с отговорност за крайния резултат от вложения труд. С приятно усещане от страна на клиентите за добре свършена работа! Елате и сами ще се уверите в написаното!

  • Изправяне на детайли PDR

    Изправяне на детайли PDR

    Изправяне на детайли PDR

    ИЗПРАВЯНЕ НА ДЕТАЙЛИ БЕЗ БОЯДИСВАНЕ

    Безцветно отстраняване на вдлъбнатини, известно още като PDR, е метод, използван за поправяне и отстраняване на щети по превозните средства. Това може да варира от малки вдлъбнатини, през гънки, до значителни щети при аварии. Използването на PDR е отличен начин за възстановяване на автомобила до фабричния му завършек и поддържане на стойността му без боядисване. Няма нужда от резервни части, пълнене или ремонт и няма нужда от никакво пребоядисване или лакиране. Това позволява PDR да бъде рентабилната алтернатива, каквато е. Вместо да отидете с превозното средство в сервиз, където бихте могли да бъдете без превозно средство десетки дни или седмици, процесът на PDR възстановява вашето превозно средство за няколко часа .

    ПДР изправяне на калник
    ИЗПРАВЯНЕ НА ДЕТАЙЛ

    Изправяне на детайли PDR е Премахването на безцветни вдлъбнатини (PDR) е метод за поправяне на вдлъбнатини в каросерията на автомобила чрез прекрояване на панела. Това означава, че няма нужда да запълвате или боядисвате щетите. По време на PDR се използват специализирани инструменти за натискане и масажиране на повредения панел отзад. В резултат на това вдлъбнатият метал се изтласква, за да възстанови първоначалната си форма. Това поправя каросерията, като същевременно поддържа завършеността на боята на производителя.

    PDR е популярна алтернатива на конвенционалните методи за поправяне на вдлъбнатини, тъй като може да бъде по-евтино и бързо. Тъй като ремонтите не изискват боядисване и втвърдяване, целият процес обикновено се завършва в рамките на няколко часа.

    pdr възстановяване таван и капак след градушка
    ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ СЛЕД ГРАДУШКА

    Нашата фирма Dani Detail PDR се намира в град София но извършваме услугата на адрес.
    Моля свържете се с нас за повече информация!
    Изправяме всякакви детайли след ПТП или природни бедствия като градушка. Можете да ни се доветите за изправяне на таван, преден капак, калник, панел и всички останали части по вашето превозно средство. Услугата се предлага за ремонт на автомобили, мотоциклети. камиони , земеделска и строителна техника.

  • Фирмата BOSCH Бош разви успешно устройство за тест на коронавирус

    Фирмата BOSCH Бош разви успешно устройство за тест на коронавирус

    Положителна новина от началото на пандемията в Европа дойде днес от Германия.

    коронавирус

    Концернът Бош е развил успешен скоростен тест за болестта, с който може да се разбере със сигурност дали един пациент е заразен в рамките на 2 часа и половина.Тестът ще бъде предоставен за ползване през април. След това ще бъде пуснат и на европейския пазар, както и извън Европа.За теста се използва молекулярна диагностика и уредът Vivalytic на Bosch Healthcare Solutions.

    covid-19

    Това е първият напълно автоматизиран процес по тестване и може директно да се използва от всякакви медицински институции, без да се налага скъпият и отнемащ ценно време транспорт на проби. Уреда може да тества също за Influenza A и B.
    Тестът COVID-19 се основава на комбинация от подготовка на проби (включително контрол на процеса): мултиплексна PCR (полимеразна-верижна реакция), μArray откриване, за да се позволи идентифицирането на SARS-CoV-2.

    Тези тестове са в състояние да открият само анти тела. Те не осигуряват реалното откриване на съответните патогени (вируси). Следователно Световната здравна организация (СЗО) не препоръчва този тип тестове !

  • Горивна добавка за дизелово гориво Diesel Fuel Activator

    Дизелова горивна добавка за дизелово гориво Diesel Fuel Activator

    добавка за дизелово гориво
    Горивна добавка за дизелово гориво Diesel Fuel Activator

    Горивна добавка за дизелово гориво Diesel Fuel Activator e добавка, кoято премахва микро организми от био дизелово гориво и също така предпазва от повторното им образуване.
    Тази горивна добавка се използва за да предпазите вашият автомобил от прекомерната употреба на биодизел. Може да се използва за комън рейл системи! Почиства инжектори и дюзи. Промива горивната система. Почиства сондата и резервоара!

    МОЛЯ ДОБАВЕТЕ ОТ ДОБАВКАТА ПРЕДИ ДА ЗАРЕДИТЕ ГОРИВО

    Горивна добавка Diesel Fuel Activator се използва по следният начин:
    Добавете според разграфенията върху бутилката на добавката към дизеловото гориво. Една опаковка от 120 ml добавка към 200L
    дизелово гориво. Специална бутилка с дозатор за лесно отмерване на точното количество.

    Моля добавете преди да заредите гориво според препоръката:
    30мл = 50Литра гориво
    60мл = 100Литра гориво
    90мл = 150Литра гориво
    120мл = 200Литра гориво

    В България процента био дизел е силно завишен и това пряко въздейства върху работата на вашият дизелов двигател. Убива бактерии, водорасли и гъбички.
    Предпазва от повторното им образуване.
    Разтворим е във въглеводороди и остатъчна вода. Не се отразява негативно на качеството на горивото, изгаря напълно.
    Неутрализира киселини, които могат да образуват микро организми.
    Предпазва от корозия в металните резервоари.
    Защитава филтъра от блокиране с микро организми.

    Горивна добавка Diesel Fuel Activator е с период на стабилност при 20С, когато е добавена към дизелово гориво: 3 месеца.
    Микробиологична ефективност: Тестовете показват ефективност при всички биологични замърсявания.

    Повишава цетановото число с до 3 пункта.
    Намалява отделянето на вредни газове с до 20%.
    Улеснява студеният старт.
    Почиства и поддържа чисти инжекторите и горивната система.
    Подобрява и възстановява оптималната работа на двигателя.
    Инхибитор на корозия.
    Предпазва от износване частите на горивната система.
    Смазва и защитва горивната помпа и инжекторите.
    Препоръчва се за всички видове дизелово гориво
    .
    Моля използвайте горивната добавка в препоръчано съотношение. Не предозирайте!
    Използвайте ръкавици по възможност когато сипвате в резервоара и го правете винаги преди наливане на горивото в резервоара.
    Пазете от деца.
    При контакт с очите измийте веднага обилно с вода и потърсете лекарска помощ.
    Никога не използвайте горивна добавка Petrol Fuel Activator за дизелова система и обратното!
    При проблем в горивната система тази горивна добавка няма да го разреши когато имате например износени дюзи, помпа или проблем в комън реил системата!

    почистване на дизелово гориво
  • Горивна добавка за бензин Petrol Fuel Activator

    Горивна добавка за бензин Petrol Fuel Activator

    Горивна добавка за бензин Petrol Fuel Activator се използва като първоначално прибавите една цяла опаковка от 125 ml към резервоара.

    За предпочитане преди зареждане с гориво.
    Една опаковка третира до 100 L гориво.
    Максимална концентрация: една опаковка на 20 L гориво!!!


    Горивната добавка повишава октановото число от 2 до 5 пункта.
    Осигурява ефективна защита на клапанните легла, като образува защитен слой.
    Намалява металния шум от двигателя.
    Предпазва от механични повреди.
    Подобрява работата на двигателя и ускорението.
    Намалява разхода на гориво.
    Може да се използва в оловен или безоловен бензин.
    Не съдържа олово.
    Почистване на бензинови дюзи.
    Безопасен за катализаторите и турбините.

    Тази горивна добавка е подходяща за всички видове бензинови двигатели със или без турбо компресор.
    Препоръчва се за всички нови или стари бензинови двигатели- с
    карбуратор или директно впръскване на гориво.
    Бутилката е подходяща и за резервоари без капачка.
    Подобрява изгарянето и цялостната работа на двигателя.
    Поддържа чиста цялата горивна система (инжектори, карбуратор,
    клапани).
    Намалява въглеродните отлагания в горивната камера.
    Намалява CO и HC емисии.
    Защитава горивната система от преждевременно стареене,
    предотратявайки образуването на ръжда и корозия.
    Предпазва бензина от разваляне и помага стартиране след дълги
    неработни периоди.
    Консервира и стабилизира бензина.
    Предпазва от образуването на утайки в резервоара и горивния
    филтър.

    Проблем с дизелово гориво

    Използването на добавката бензиново гориво не решава проблем с дюзите.

    почистване на бензинови дюзи


    Образува предпазен маслен филм по клапаните и клапанните легла.
    За всички двутактови и четиритактови бензинови двигтели, хибридни и автомобили на пробан бутан или метан. Препоръчва се за коли, скутери, мотори, извънбордови двигатели, генератори, помпи, селскостопанска техника, земеделска техника, строителна техника, промишлени машини и спасително оборудване.
    Специално се препоръчва за класически автомобили.
    Защитава 12 месеца.
    За най- добри резултати добавете Petrol Fuel Activator и оставете
    двигателят да работи на празен ход за 10 минути, преди да зазимите.
    Бързо и цялостно почистване на цялата горивна система с едно пълнене на резервоара.

    Предпазва от блокиране на EGR клапана.
    Възстановява работата на двигателя и осигурява равномерна работа на празен ход.
    Предотвратява проблемите при стартиране.
    Тази добавка може да се използва за всички видове дизелови инжектори и механични дюзи.
    Почиства отлаганията от горивната камера и клапаните.
    Повишава надеждността и икономията.
    Отговаря на изискванията на EURO 5 и EURO 6 стандарти.
    Съвместима с EN228.
    Безвредвен за всички видове системи за намаляване на вредните емисии.
    Никога не използвайте горивна добавка Diesel Fuel Activator за бензинова система и обратното.