Смяна на масло в автоматична скоростна кутия с машина
Ние притежаваме машина която е напълно автоматизирана за 99% смяна на маслото за всички модели автоматични скоростни кутии включително и DSG . С помоща на машината се извършва пълна смяна на маслото в турбината(хидротрансформатор) и пълно промиване по протежение на охладителната система (радиатор топлообменник , хидравлични маркучи, съединения).
Нашата машина е най доброто което може да се предложи на пазара и е дългогодишен лидер в производството на хидравлична техника без аналог до този момент .
С машината е възможно да се извърши също така и частична замяна на маслото в скоростната кутия (така нареченото опресняване/обновяване).
При проблем може да бъде извършена промивка на скоростната кутия чрез добавяне на почистващи добавки .
oil treatment
Automatic Transmission Treatment e продукт които е разработен да спре и да предпази от течовете и да улесни превключването на предавките в автоматични скоростни кутии също така и хидравличните кормилни системи.
В сравнение с моторното масло, ATF маслото има в пъти доста по-добра работна среда. В него няма как да има сажди, бензин или конденз от изгарянето, които да го замърсяват. Единствените замърсители на маслото са частици, които се получават от триещите се плоскости на дискове феродо, зъбни колела и лагери вътре в скоростната кутия. Повечето трансмисии имат някакъв вид вътрешен филтър, който да премахне тези частици по време на работата . Някои филтри се справят доста добре с пречистването, но други не толкова . Повечето азиатски скоростни кутии имат само пластмасова или метална цедка, която може само да улавя по-големите парчета и фрикционни остатъци . Смяната на маслото на скоростната кутия е единственият начин да се отървете качествено от тези замърсявания.
Топлината е основният проблем за ATF. Автоматичните трансмисии създават голямо триене, а триенето произвежда доста топлина. Всеки път, когато скоростната кутия превключва предавките, съединителя генерира още повече топлина, която трябва да бъде отделена от течността. Колкото по-голямо е натоварването на трансмисията, толкова повече топлина тя създава и маслото получава още повече топлина.
Повечето ATF могат да издържат нормални работни температури от около 96 градуса по Целзий за десетки хиляди километра. Но ако температурата на течността се покачи над 98 градуса започва бързо да гуми свойствата си. Над 140 градуса живота на флуида е стотици, а не на хиляди километри. И над 200 градуса вече смазващите му свойства вече са минало ! ATF съдържа съставки, за подобряване на устойчивостта на окисляване, както и други добавки, за да се намали образуването на пяна и защита от корозия на детайлите . Ето защо това разрушаване на течността е водеща причина за проблеми и повреди в трансмисията. Повечето експерти препоръчват смяна на маслото и филтъра на всеки 2 до 3 години или 35 000 до 60 000 км – или веднъж годишно.
При нормални условия на работа, не трябва да има спад в нивото. Ниското ниво обикновено показва теч.
ТРАНСМИСИОННИ МАСЛА
През годините е имало множество от различни ATF видове и спецификации. Уверете се, че заместващият флуид отговаря или надвишава всички изисквания на производителя на превозното средство. Използването на неправилен вид на маслото може да причини износване и повреди.
Тип F – въведена от Ford през 1967 г. за неговите автоматиката. Използва се също и от Toyota.
Тип CJ – Специална течност за Ford C6 скоростни кутии. Подобно на Dexron II. Не трябва да се използва в автоматични скоростни кутии, които изискват Type F. Може да бъде заменен с Mercon или Mercon V.
Тип H – Друг ограничена спецификация на Ford, която се различава от Dexron и тип F. Може да бъде заменена с Mercon или Mercon V.
Mercon SP – модифицирани ATF само за Ford TorqShift трансмисии. Не използвайте при трансмисии, които изискват Mercon или Mercon V.
Dexron – оригиналната ATF на General Motors за автоматични скоростни кутии.
Dexron II – Подобрена на GM формула с по-добър контрол на вискозитета и допълнителни инхибитори на окисляването. Може да се използва вместо Dexron.
Dexron IIE – Флуид на GM за електронни трансмисии.
Dexron III – Заменя Dexron IIE и добавя подобрения за окисляването и контрол на корозията в GM електронни скоростни кутии.
Dexron III (H) – подобрена версия на Dexron III излиза през 2003 година.
Dexron III – специална течност специално за Saturns.
Dexron-VI – Въведена през 2006 за GM Hydra-Matic 6-степенна скоростна кутия със задно задвижвани колела. Dexron VI сега замества Dexron III и II, и може да се използва в GM или други трансмисии, които по-рано са използвали Dexron III или II.
BMW LT7114l или LA2634 – Специална формула за BMW автоматични скоростни кутии
Genuine Honda ZL ATF – Специална ATF за Honda автоматична скоростна кутия (без CVT )
Mitsubishi Diamond SP-II & SP-Ill – специална формула ATF за Mitsubishi трансмисии, също и за Hyundai и Kia.
Nissan HP / J-Matic – Специална формула за Nissan, Infiniti и някои трансмисии Subaru
Toyota Type T, T-III и T-IV – специална формула ATF за трансмисии Toyota, Lexus и Scion