Тест и почистване дизел дюзи стенд Бош Делфи Денсо
Тестване и почистване на дизел дюзи със стенд
Тестване и ремонт на комън реил инжектор Бош , Делфи, Континентал, ВДО, Денсо и Сименс.
DELPHI Common Rail инжектори – изискват кодиране на двигателя. Типичният код е 16 букви и цифри (C2i инжектори) или 20 знака за по-новите приложения (C3i инжектори). Код обикновено може да се намери на инжектора . DENSO Common Rail инжектори – Като правило, всички се нуждаят от кодиране, въпреки че някои много ранни версии не могат. Типична продължителност на кода е 16-24 буквено-цифрови знаци, които зависят от превозното средство. Код обикновенно може да се намери на инжектора в главата. Можете също така да използвате QR код намиращ се на инжектора за тази информация. BOSCH Common Rail инжектори – Като правило всички изискват кодиране, въпреки че някои по-ранни версии не могат, с прости думи, ако един код IMA е налице тогава инжектора ще трябва да се кодира . Типична продължителност на кода е 6-10 цифри и се намира на инжектора .
Комън рейл инжекторите с високо налягане са дизелови системи който предлагат редица предимства пред традиционните дизелови системи, като например подобрена производителност, намалена консумация на гориво и по-тихи двигатели. Друго съществено предимство на комън рейл системата е способността да може еднозначно да се намалят емисиите, шума , да се повиши мощността и да се намали разхода на гориво едновременно ! Така че, защо да се кодират инжекторите ? Код за инжектор обикновено известен като код IMA (Bosch и Siemens) или код за калибриране (Delphi), е код, който е програмиран в ECU за точна комуникация и контрол на инжектиране . Кодирането IMA е индустриален стандарт: Инжектор Menge Abgleichung . Неспазването на код в инжекторите може да доведе до редица въпроси:
Ефективност – В някои системи може да е възможно да липсват и да не забележите никаква разлика. Ако инжекторите не са кодирани, много е вероятно клиентът да не получава оптимално функциониране и може да се окажете отново в гаража с увеличение на разхода на гориво или черен дим.
Non старт – В по-новите системи, ако не се кодират инжекторите на превозното средство няма да има разрешение за запалване от моторният компютър !
Слаба мощност – като инжекторите не са кодирани, което може да доведе до лошо изпълнение.
След локализиране на повредата, следва нейното разглобяване.
В зависимост от моментното състояние на вашата помпа се процедира както следва: извършва се подмяна на дефектиралите елементи на помпата и смяна на ремонтен комплект уплътнения и семеринги, ако е необходимо.
Също така регулиране на стойностите, зацепване и центровка на помпата на стенд. Без проверка на стенд нито една помпа не напуска нашият дизелов сервиз !
Как се вадят дюзи с обратен чук или хидравлично
Вадене на дюзи с обратен чук се използва за демонтаж на дюзи в автомобилни дизелови двигатели. Когато дюзите са блокирали в главата но се налага
Проблем с раздути разпръсквачи
Вашите дизелови дюзи няма как да ви кажат че имат проблем и когато чуете тракане в мотора или видите бял дим от вашият автомобил това
Смяна на разпръсквачи за дизелови дюзи при проблем посиняване
Смяна на разпръсквачи за дизелови дюзи в нашата фирма за ремонт на дюзи се извършва всеки ден. Това става както превантивно така и след вече