Ремонт на дюзи и помпи комън рейл оборудване Бош Делфи Денсо Сименс Кинтинентал пиезо стенд

Ремонт на дюзи и помпи комън рейл оборудване Бош Делфи Денсо Сименс пиезо стенд

Най-често срещаната повреда при комън рейл дюза – износване на леглото на клапана (на снимките под микроскоп се вижда пукнатина на леглото). В следствие, клапана не уплътнява достъчно добре и излишното гориво се увеличава. Най-често това води до:-недостатъчно налягане в общата горивна система и от там, намалено количество впръснато гориво или липса изобщо.- активна грешка за ниско налягане на горивото в общата горивна система, особенно при големи натоварвания на двигателя.- ограничение на мощността на двигателя – изпадане в авариен режим.- затруднено стартиране на двигателя.

Ремонт на дюзи и помпи комън реил оборудване Бош Делфи Денсо Сименс Кинтинентал пиезо стенд

remont na pompi
РЕМОНТ НА ДИЗЕЛОВИ ДЮЗИ

Нашият най нов стенд е предназначен за тестване на Common Rail инжектори Bosch, Delphi , Denso, Siemens, VDO, Continental, CAT и да приложи код за корекция след ремонт на инжекторите. В стендът са интегрирани електронни блокове за управление за измерване на количеството гориво, контрол на температурата на калибриращата течност във всички точки и контрол на инжекторното управление по време и честота.

Нашият стенд е оборудван с електронна система за измерване, която позволява бързи резултати от изпитания с точност от 0,1 cm3.

За да се генерира високо налягане в системата, стендът използва тип CP4 помпа. 2400 бара сензор за налягане и регулатор на налягането на шест канала, рейла под високо налягане. Стендът се доставят със система за термичната стабилизация. Охлаждането на течността се осъществява чрез топлообменник въздух- течност. Тази програма ви позволява да управлявате Bosch, Delphi, Denso, Siemens, VDO, Catterpillar, Continental инжектори с електромагнитни клапани, a също включва регулируем Piezo сигнал ( 50V – 200V ) за Bosch и Siemens инжектори.

стенд за дюзи

Нашата база данни за инжектори съдържа над 3200 тест планове. Също така е възможно да се съставят и добавят ръчно тестови планове. Съставяне на план тест за един вид инжектор, е възможно да се добавя: различно налягане, продължителност на сигнала, напрежение на сигнала честота на сигнала и броя на циклите.

Притежаваме оборудване STAGE3 с чиято помощ е възможен ремонт на комън рейл инжектори с точeн и висококачествен ремонт на електромагнитни комън реил и пиезо инжектори. Системата наречена STAGE 3 показва последователността от операции с пълна визуализация на процеса и формиране на необходимите размери, нужни за сглобяване на електромагнитни и пиезо инжектори. Продуктът прави възможно ремонтирането, регулирането и сглобяването на инжектори, чрез коректни и точни данни директно от производителите. Високата точност на измерване е осигурена от постоянно налягане и висококачествени измервателни инструменти.

стенд за дюзи

При възникнали проблеми с горивната система, нашият екип ще ви помогне да ги разрешите, защото разполагаме със съвременна технологична база и години опит.
Без проверка и диагностика на стенд е невъзможно да бъде извършен качествен ремонт на дюзите.
Сервизът, с който разполагаме за ремонт на дюзи, гарантира качество на услугата, имайки предвид доказаните умения в дългогодишната им практика. Разполагаме с части за всички видове дизелови помпи и дюзи.
За всяко регулиране се използват данни предоставени ни от завода производител. Регулирането и настройките спомагат за оптималната работа на вашия дизелов двигател. Стараем се и полагаме огромни усилия за качествена услуга и ниска цена за нашите клиенти.

дюзи делфи ремонт
Когато се кодира дюза е необходимо тестване на 140 параметъра на дюзата на специален стенд. Тази кодировка генерира индивидуален код. От горното следва, че дори инжекторът да е нов, но правилният код не е написан, двигателят може да работи дори по-зле, отколкото на стария, но правилно регистриран инжектор. Всичко зависи от най-малкия отклонен параметър. Почистваме всички останали части с ултразвук. Събираме и настройваме дюзата. Поставяме дюзата на стойката, проверяваме всички нейни параметри, ако е необходимо, коригираме и проверяваме отново. Взимаме индикаторите за целия план на теста и присвояваме кода C2i. Опаковаме се с присвоения код. Понякога инжекторът се проваля на теста за присвояване на код. В същото време е необходимо да се сменят допълнителни части на дюзата, след смяната на които ремонтът става финансово нецелесъобразен. В този случай не взимаме пари за присвояване на кода. Ремонтираме инжекторите DELPHI само в комплект - това са 4 или 5 инжектора (в зависимост от броя на цилиндрите на двигателя), поради причината, че ако ремонтирате например 2 броя и оставите още 2 (за 4-цилиндров двигател ) и ги инсталирайте на ICE, тогава може би двигателят ще тръгне, ще работи усилено, ще почука и така нататък, защото параметрите на инжекторите след ремонт и без ремонт могат да се различават.
Call Now Button