Дизел сервиз ремонт на инжектори

Нашият Дизел Сервиз извършва ремонт на инжектори комън рейл от всякакъв тип. Ще започнем с обстоен визуален преглед на корпусът, ще измерим съпротивлението и ще проведем тест на стенд за течове на инжекторите ви. След което ще се свържем с вас и ще ви уведомим за състоянието им и евентуален последващ ремонт.

Ние oт www.dieselcenter.bg винаги можем да Ви съдействаме за намирането и закупуването на чисто нови инжектори с максимална търговска отстъпка. Това се случва доста често, когато „колеги“ се опитват да ремонтират пиезо инжектори. Нашият Дизел Център успешно ремонтира и рециклира инжектори пиезо с гаранция!

дизел сервиз

След като се уверим, че инжекторите са работещи и безопасни за експлоатация, ще ги почистим външно и вътрешно в специални ултразвукови вани, използвайки импулсни генератори и качествени препарати за почистване на горивни системи.

стенд дюзи

Почистените бензинови и дизелови инжектори монтираме на стенд и ги подлагаме на няколко различни, автоматизирани теста определящи количеството и качеството им на впръскване. След което подменяме всички възможни за смяна консумативи. Към всеки комплект инжектори прилагаме официален доклад за състоянието им.

В Дизел Сервиз предлагаме всички видове тестове на комън рейл инжектори познати на Европейският пазар. Може да тествате дюзи в рамките на деня или следващият работен ден да ви бъде извършен ремонт по предписание от производител. За ремонтирани дюзи даваме гаранция до 1 година!

реглаж на дюзи дизел

Въпрос: Защо е по- скъпо да ремонтирате инжектори при нас, отколкото в гаража на бай Ангел? Защо да ремонтирам дюза в CommonRail.BG?

Отговор: За разлика от гаражните услуги, нашите центрове са оборудвани с уникални диагностични стендове, които са еталон в областта на ремонта на дизелови компоненти. Всички специалисти на нашата компания са преминали необходимото обучение. Всички ремонти извършени от ДИЗЕЛ ЦЕНТЪР, включват системата за контрол на качеството, благодарение на която ние предоставяме международна гаранция за 12 месеца, без ограничение на пробег. Реконструираният от нас инжектор не се различава по своите характеристики от новия по никакъв начин.

И както доста често се случва в живота, причината най- вероятно е … една дихтунга на стойност няколко десетки стотинки!🤨„Хайде пък сега“… ще кажете недоверчиво, ако не е нещо доста по- сериозно? Ако още не сте затворили тази статия, позволете да обясним:
1. Сменяте дюзи или правите ремонт- изваждате дюзите.
2. Не почиствате отвора и леглото на дюзата и/или не сменяте дихтунгата.
3. Отработилите газове си намират път в така създадените не уплътнени пространства между леглото на дюзата, дихтунгата и челото на дюзата, и саждите се натрупват.
4. Много често дюзата в този случай блокира или миризмата на отработили газове изпълва отсека на двигателя и дори навлиза в купето.
5. Осъзнавате какво се е случило и решавате да поправите грешката.
6. Да, но саждите буквално са заварили дюзата и начина да я извадите е с обратен чук (има и хидравличен, но това е друга тема).
7. Тук стигаме до този много рядко срещан дефект- счупен електромагнит, резултат от ударите с обратен чук за да извадите дюзата.☝

Call Now Button