Код за дюза - генериране кодове на стенд за дюзи
Ние сме Дизел Център за ремонт на дизелови дюзи
Да се кодира ли или да не се кодира това е въпросът … ..?
Комън рейл инжекторите с високо налягане са дизелови системи който предлагат редица предимства пред традиционните дизелови системи, като например подобрена производителност, намалена консумация на гориво и по-тихи двигатели. Друго съществено предимство на комън рейл системата е способността да може еднозначно да се намалят емисиите, шума , да се повиши мощността и да се намали разхода на гориво едновременно ! Така че, защо да се кодират инжекторите ? Код за инжектор обикновено известен като код IMA (Bosch и Siemens) или код за калибриране (Delphi), е код, който е програмиран в ECU за точна комуникация и контрол на инжектиране . Производителите на превозни средства са били принудени по-точно да се контролира потока на навлизащото в двигателя гориво , за да се оптимизира ефективността на горивния процес и контрол на емисиите в приемливи граници !!! Кодирането IMA е индустриален стандарт: Инжектор Menge Abgleichung . Когато инжектора минава през теста се генерира IMA код, който идентифицира къде е толеранса , това позволява на ECU да варира с горивото съответно и да се оптимизира работата на двигателя.
кодиране инжектори
Неспазването на кодирането за инжекторите може да доведе до редица проблеми :
Ефективност – В някои системи може да е възможно да липсват и да не забележите никаква разлика. В действителност, ако инжекторите не са кодирани, много е вероятно клиентът да не получава оптимална работан на превозното средство и може да се окажете отново в гаража с увеличение на разхода на гориво или черен дим и т.н.
Невъзможност за запалване на моторното превозно средство . В по-новите системи, ако не се кодират инжекторите на превозното средство няма да има разрешение за запалване от моторният компютър !
Слаба мощност – като инжекторите не са кодирани, екуто ще продължи да изпълнява команди сякаш предишните инжектори са все още налице, което може да доведе до лошо изпълнение.
DELPHI Комън рейл инжектори – те изискват кодиране на двигателя. Типичният код е 16 букви и цифри (C2i инжектори) или 20 знака за по-новите приложения (C3i инжектори). Код обикновено може да се намери на инжектора . DENSO Common Rail инжектори – Като правило, всички се нуждаят от кодиране, въпреки че някои много ранни версии не могат. Типична продължителност на кода е 16-24 буквено-цифрови знаци, които зависят от превозното средство. Код обикновено се намери на инжектора главата. Можете също така да използвате QR код намиращ се на инжектора за тази информация. VDO / Siemens Common Rail инжектори – Само VW приложения в този момент изискват кодиране. Типичната дължина е 6 цифри и се намира на инжекторната глава. BOSCH Common Rail инжектори – Като правило всички изискват кодиране, въпреки че някои по-ранни версии не могат, с прости думи, ако един код IMA е налице тогава инжектора ще трябва да се кодира . Типична продължителност на кода е 6-10 цифри и се намира на инжектора.
Кодиране на комън рейл инжектори по индустриален стандарт IMA и ISA. Кодиране на дюзите се извършва единствено и само, когато са без механично износване, а също така са в норма за да може стендовете да извадят калибриращ код. Генерираните кодове за даден инжектор трябва да се вписват в моторният компютър на превозното средство преди и след да бъде запален двигателят. Кодирането в моторен компютър на калибриращи кодове има известно значение за празният ход и пред впръскването на комън рейл инжекторите.
Как се вадят дюзи с обратен чук или хидравлично
Вадене на дюзи с обратен чук се използва за демонтаж на дюзи в автомобилни дизелови двигатели. Когато дюзите са блокирали в главата но се налага
Проблем с раздути разпръсквачи
Вашите дизелови дюзи няма как да ви кажат че имат проблем и когато чуете тракане в мотора или видите бял дим от вашият автомобил това
Смяна на разпръсквачи за дизелови дюзи при проблем посиняване
Смяна на разпръсквачи за дизелови дюзи в нашата фирма за ремонт на дюзи се извършва всеки ден. Това става както превантивно така и след вече
Оторизиран ремонт на дюзи в commonrail.bg или при Бай Ангел?
Оторизираният ремонт на дизелови дюзи е процедура, която се извършва от специализирани сервизи за ремонт на дизелови системи. Ние разполагаме със специални инструменти, оборудване и
Рециклиране на дюзи за тойота
Рециклиране на дюзи пиезо за тойота Искате да знаете къде може да рециклирате пиезо дюзи за тойота? Ние сме Дизел Център в град Видин и
Ревизиране на дюзи за земеделска техника
Ревизиране на дюзи за земеделска техника Ние сме най коректният Дизел Сервиз за проверка, ремонт и рециклиране на дизелови помпи и дюзи.Даваме 2 години гаранция