Код за дюза - генериране кодове на стенд за дюзи
Ние сме Дизел Център за ремонт на дизелови дюзи
Да се кодира ли или да не се кодира това е въпросът … ..?

Комън рейл инжекторите с високо налягане са дизелови системи който предлагат редица предимства пред традиционните дизелови системи, като например подобрена производителност, намалена консумация на гориво и по-тихи двигатели. Друго съществено предимство на комън рейл системата е способността да може еднозначно да се намалят емисиите, шума , да се повиши мощността и да се намали разхода на гориво едновременно ! Така че, защо да се кодират инжекторите ? Код за инжектор обикновено известен като код IMA (Bosch и Siemens) или код за калибриране (Delphi), е код, който е програмиран в ECU за точна комуникация и контрол на инжектиране . Производителите на превозни средства са били принудени по-точно да се контролира потока на навлизащото в двигателя гориво , за да се оптимизира ефективността на горивния процес и контрол на емисиите в приемливи граници !!! Кодирането IMA е индустриален стандарт: Инжектор Menge Abgleichung . Когато инжектора минава през теста се генерира IMA код, който идентифицира къде е толеранса , това позволява на ECU да варира с горивото съответно и да се оптимизира работата на двигателя.
кодиране инжектори
Неспазването на кодирането за инжекторите може да доведе до редица проблеми :
Ефективност – В някои системи може да е възможно да липсват и да не забележите никаква разлика. В действителност, ако инжекторите не са кодирани, много е вероятно клиентът да не получава оптимална работан на превозното средство и може да се окажете отново в гаража с увеличение на разхода на гориво или черен дим и т.н.
Невъзможност за запалване на моторното превозно средство . В по-новите системи, ако не се кодират инжекторите на превозното средство няма да има разрешение за запалване от моторният компютър !
Слаба мощност – като инжекторите не са кодирани, екуто ще продължи да изпълнява команди сякаш предишните инжектори са все още налице, което може да доведе до лошо изпълнение.
DELPHI Комън рейл инжектори – те изискват кодиране на двигателя. Типичният код е 16 букви и цифри (C2i инжектори) или 20 знака за по-новите приложения (C3i инжектори). Код обикновено може да се намери на инжектора . DENSO Common Rail инжектори – Като правило, всички се нуждаят от кодиране, въпреки че някои много ранни версии не могат. Типична продължителност на кода е 16-24 буквено-цифрови знаци, които зависят от превозното средство. Код обикновено се намери на инжектора главата. Можете също така да използвате QR код намиращ се на инжектора за тази информация. VDO / Siemens Common Rail инжектори – Само VW приложения в този момент изискват кодиране. Типичната дължина е 6 цифри и се намира на инжекторната глава. BOSCH Common Rail инжектори – Като правило всички изискват кодиране, въпреки че някои по-ранни версии не могат, с прости думи, ако един код IMA е налице тогава инжектора ще трябва да се кодира . Типична продължителност на кода е 6-10 цифри и се намира на инжектора.
Кодиране на комън рейл инжектори по индустриален стандарт IMA и ISA. Кодиране на дюзите се извършва единствено и само, когато са без механично износване, а също така са в норма за да може стендовете да извадят калибриращ код. Генерираните кодове за даден инжектор трябва да се вписват в моторният компютър на превозното средство преди и след да бъде запален двигателят. Кодирането в моторен компютър на калибриращи кодове има известно значение за празният ход и пред впръскването на комън рейл инжекторите.

Защо имаме проблем след смяна на масло в автоматична скоростна кутия
‼️След смяна на масло във автоматична скоростна кутия – защо понякога започват проблемите? 🔧Много хора мислят, че смяната на маслото е виновна, когато след сервиз

Защо ми се счупи турбото?
Причините за счупване на турбо са доста, и за точна диагностика винаги се гледа и самото турбо + състоянието на двигателя. Основни причини за повреда

Рециклиране на помпадюза инжектори с гаранция
Всекидневно ни се задава въпрос: Можете ли да ремонтира помпадюза инжектори защото навсякъде казват, че това не е възможно?Отговора е кратък и ясен:Може да се

Как се прави центровка на ГНП и ремонт на горивна помпа
Искате да знаете как се прави центровка на горивна помпа ГНП и какво се случва когато вашето ГНП не е зацепено правилно. Правилната центровка е

Как се прави настройка на турбо компресор
На въпроса как се прави настройка на турбо компресор може да се отговори ясно и точно – с машина. Настройката на турбо компресор може да

Тест и ремонт на помпадюза инжектор с тунинг разпръсквач 120%
Искате да замените оригиналните разпръсквачи за вашето 1.9TDI или 2.0TDI с такива за тунинг проект? Това е възможно при нас за старите видове инжектори 1.9TDI