Ремонт на пиезо инжектори

Пълна проверка по всички работни параметри на стенд за комън реил дюзи. Ние използваме комън рейл стенд от последно поколение които тества дюзите при налягане до 2500бара !
Разполагаме с необходимото обурудване, документация и апаратура за тест на пиезо инжектори от последно поколение с пълен тест план по данни от пройзводител .

Ремонт на пиезо инжектори дюзи

Ремонт на пиезо кристални инжектори

пиезо дюза рециклаж

Типичните симптоми при проблем с пиезо инжекторите дюзи са :

Бял дим когато оставите автомобила на празен ход

Бързо запушване на ДПФ филтъра и неуспешно няколко кратно регенериране

Проблем със невъзможно запалване

Изгасване на автомобила в движение критичен проблем

Повишаване на нивото на маслото с дизелово гориво критичен проблем
Прекъсване в движение

Висок разход на гориво

bosch стенд за дюзи дизел инжектори

Частично и пълно рециклиране на пиезо инжектори
Работим с нови части и даваме гаранция според гаранционните ни условия .

ремонт на бош дюзи

Частичен ремонт и пълно рециклиране с гаранция 1 година или 50 000км .

ремонт на пиезо инжектор

Повече информация за предимствата на пиезо технологията при дизеловите системи можете да прочетете тук :

Принципът на действие на новата технология е пределно прост – към изпълнителния пиезомодул, състоящ се от няколкостотин отделни кристала. Импулса се подава като електрическо напрежение в резултат на което той се разширява. Така увеличавайки своя обем респективно изместване .  Процесът трае по-кратко от една десетохилядна от секундата, а движението на пиезо модула се предава директно. Без никакви механични посредници и загуби от триене на управляващия процеса за впръскване клапан. Клапана получава възможност за извънредно бърза и адекватна реакция при управление на процесите . Благодарение на тази светкавична скорост, впръскващите дюзи могат да пропускат микроскопични количества . Те са от порядъка на един кубически милиметър гориво в цилиндрите. Те изпълняват ролята на „пилотно“ впръскване преди основната доза .

Нещо повече – благодарение на новата технология, определеното за един работен такт гориво може да бъде разпределено на до 5 частични . Процеса на впръскване под налягане от 2200 бара налягане . Всичко това може би звучи като доста суха теория, но има огромни практически предимства. Пример в тази насока е повишаването на екологичните показатели – двигателят на Audi. Този двигател 3,0 TDI изпълнява без проблеми изискванията на нормата Euro 4 дори и без филтър за твърди частици .

рециклиране на дюза пиезо бош

 Според специалистите от отдела за разработка на двигатели на Audi пиезотехнологията има огромен принос и в намаляването на разхода на гориво и нивото на шума.От Bosch изтъкват като главен плюс от новата технология приносът й в повишаване на мощността на дизеловите двигатели. Явно предимствата наистина са впечатляващи, защото след Audi сред клиентите на Bosch скоро се наредиха и марки като Mercedes-Benz, BMW, Vw и Renault. След няколко години пиезотехнологията при впръскващите инжектори по всяка вероятност ще се прилага в преобладаващата част дизелови двигатели с директно впръскване. При това потенциалът на Bosch акцентират на повишената мощност, но кривата на въртящия момент също изглежда убедително.

Можете да използвате :

  Контакти Viber Chat

Ние предлагаме ремонт и рециклиране на всички модели пиезо комън рейл инжектори с марката Бош   .

пиезо дюза