Ремонт на пиезо инжектори

Ремонт на пиезо инжектори дюзи

Предлагаме ремонт на пиезо инжектори дюзи и пиезо краистални инжектори. Пълна проверка по всички работни параметри на стенд за комън реил дюзи. Ние използваме комън рейл стенд от последно поколение които тества дюзите при налягане до 2500бара !
Разполагаме с необходимото обурудване, документация и апаратура за тест на пиезо инжектори от последно поколение с пълен тест план по данни от пройзводител .

ремонт на пиезо кристални инжектори

Ремонт на пиезо кристални инжектори

пиезо дюза рециклаж

Типичните симптоми при проблем с пиезо инжекторите дюзи са :

Бял дим когато оставите автомобила на празен ход

Бързо запушване на ДПФ филтъра и неуспешно няколко кратно регенериране

Проблем със невъзможно запалване

Изгасване на автомобила в движение критичен проблем

Повишаване на нивото на маслото с дизелово гориво критичен проблем
Прекъсване в движение

Висок разход на гориво

bosch стенд за дюзи дизел инжектори

Частично и пълно рециклиране на пиезо инжектори дюзи.
Работим с нови части и даваме гаранция според гаранционните ни условия .

ремонт на бош дюзи

Частичен ремонт и пълно рециклиране с гаранция или 50 000км .

ремонт на пиезо инжектор

Повече информация за предимствата на пиезо технологията при дизеловите системи можете да прочетете тук :

Принципът на действие на новата технология е пределно прост – към изпълнителния пиезомодул, състоящ се от няколкостотин отделни кристала. Импулса се подава като електрическо напрежение в резултат на което той се разширява. Така увеличавайки своя обем респективно изместване .  Процесът трае по-кратко от една десетохилядна от секундата, а движението на пиезо модула се предава директно. Без никакви механични посредници и загуби от триене на управляващия процеса за впръскване клапан. Клапана получава възможност за извънредно бърза и адекватна реакция при управление на процесите . Благодарение на тази светкавична скорост, впръскващите дюзи могат да пропускат микроскопични количества . Те са от порядъка на един кубически милиметър гориво в цилиндрите. Те изпълняват ролята на „пилотно“ впръскване преди основната доза .

 

Нещо повече – благодарение на новата технология, определеното за един работен такт гориво може да бъде разпределено на до 5 частични . Процеса на впръскване под налягане от 2200 бара налягане . Всичко това може би звучи като доста суха теория, но има огромни практически предимства. Пример в тази насока е повишаването на екологичните показатели – двигателят на Audi. Този двигател 3,0 TDI изпълнява без проблеми изискванията на нормата Euro 4 дори и без филтър за твърди частици .

рециклиране на дюза пиезо бош

    Според специалистите от отдела за разработка на двигатели на Audi пиезотехнологията има огромен принос и в намаляването на разхода на гориво и нивото на шума.От Bosch изтъкват като главен плюс от новата технология приносът й в повишаване на мощността на дизеловите двигатели. Явно предимствата наистина са впечатляващи, защото след Audi сред клиентите на Bosch скоро се наредиха и марки като Mercedes-Benz, BMW, Vw и Renault. След няколко години пиезотехнологията при впръскващите инжектори по всяка вероятност ще се прилага в преобладаващата част дизелови двигатели с директно впръскване. При това потенциалът на Bosch акцентират на повишената мощност, но кривата на въртящия момент също изглежда убедително.

Можете да използвате :

  Контакти   Viber Chat

Ние предлагаме ремонт и рециклиране на всички модели пиезо комън рейл инжектори с марката Бош   .

пиезо дюза