Тест и почистване на комън рейл дюзи инжектори
Извършваме проверка с почистване, разглобяване и демонтаж на съставните части и компоненти за всички видове комън рейл инжектори. Проверката се осъществява с помощта на дигитален микроскоп, с увеличение до 800 пъти.
Следва първоначална оценка на ремонта. На този етап се свързваме с клиента и в случай, че не може да бъде извършен ремонт, се заплаща единствено теста.
Разглобяване, рециклиране на дюзи и почистване на дюзи:
Първо се почистват всички инжекторни елементи в ултразвукова вана при висока температура
Подмяна на вътрешните уплътнения с нови, оригинални части или заместители по желание на клиента.
Сглобяване на части и компоненти на инжектора с помощта на специализирани инструменти и технологичен режим препоръчан от фирмите Delphi, Denso, Bosch, VDO Continental.
Подмяна на други износени части на инжектора (оригинални или заместители по избор на клиента).
Регулиране по предписание на хлабините в инжектора и настройка на подходящите разпръсквачи.
Всички дюзи в нашият Дизел Център се почистват ремонтират с 2 годишна гаранция придружена с гаранционна карта и фактура!
1. Съпротивление, индукция, капацитет.
2. Тест за течове при високо налягане с измерване за херметичност на излишното гориво без управление на инжектора.
3. Измерване на впръскване при максимално натоварване и излишно гориво при пълно натоварване.
4. Измерване на инжекционната доза на емисиите.
5. Измерване на дозата на празен ход.
6. Измерване на пилотната доза или дозите (в зависимост от поколението на инжекторите).
7. Измерване на увеличението на дозата, характерно за инжекторите на Delphi.
8. Изпитване на налягането при отваряне на дюзата на инжектора на Common Rail при приложен управляващ сигнал.
9. Тест на време за реакция BIP test – тест за забавянето от началото на подването на сигнала до действителното инжектиране.
10. За Сименс и Continental: Ако инжекторът го изисква, ще извършим процес на обновяване на пиезо елемента.
Описаните етапи на тестване могат да варират в зависимост от производителя и типа на инжектора.
– IMA, ISA за Bosch (както намотка, така и пиезо елемент)
– C2i, C3i за Delphi
– QR за Denso (намотка и пиезо елемент)
В случай на повреда на други части, необходими за възстановяване на правилната работа на инжектора, например инжекторна дюза с гайка , клапан, пиезо елемент и т.н., те могат да бъдат заменени с нови, оригинални части или втора употреба по желание на клиента. Цената на частите се съгласува с клиента всеки път.
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА МОНТИРАНЕТО НА ИНЖЕКТОРИТЕ
За цени и наличности на оборотни дюзи свържете се с нас на телефона.
Проблем с зацапана променлива геометрия на турбо
Били сте на автодиагностика и сте установили че имате проблем с зацапана променлива геометрия на турбо? Това е масов проблем на всички съвременни дизелови двигатели когато
Проблем с дихтунги на дизелови инжектори изпускане
Дихтунг се нарича уплътнението между дизеловите инжектори и главата на двигателя. Изработва се от медна сплав или според спецификация от производителя може да бъде от
Съвети при проблем с турбо компресора
Ние даваме 2 годишна гаранция за ремонт и рециклиране на турбокомпресор.Нашата фирма може да ви даде точна цена за ремонт на турбо само след проверка на турбокомпресора.Тук