Почистване на всички видове бензинови дюзи
Предлагаме почистване на всички видове бензинови инжектори на машина с контролирано количество за единица време. По време на теста може да се установи динамичната ефективност на бензинова дюза според тест план в различни режими. Теста е строго специфичен за дюзи с директно впръскване при всички автомобили след 2005 година.
- колебания при ниски обороти
- прекъсвания при ускорение на автомобила
- по-голям разход на гориво
- по-малка мощност
- трудно палене на автомобила
Чистите горивни дюзи / инжектори са задължителни за оптималната работа на двигателя. С едно почистване на дюзите гарантирано спестявате разхода на горивото и намалявате вредните емисии.Машината има възможност да тества дюзи във всички режими/ празен ход, средно натоварване и максимална мощност.
След почистването на дюзите е задължително да смените и горивния филтър на Вашия автомобил за гаранция и пълен ефект.

Ние можем да тестваме всички видове бензинови инжектори използвани за автомобили, бусове, камиони , строителна техника, земеделска техника, лодки, генератори, джетове и мотоциклети.
За повече информация свържете се с нас тук
30лв за моноинжекцион , 36лв/бр за директно впръскване / GDI , FSI / Вие ще получите идеално почистена и изправна Впръскваща система.
Монтажа и демонтажа на дюзите GDI и FSI отнема значително повече време. Машината има възможност да тества и дюзи с Директно впръскване GDI и FSI включително и за Piezzo / Пиезо Дюзи BMW и Mercedes. Високо налягане до 300 бара.

Всичките Дюзи GDI , FSI и TSI са дюзи за директно впръскване на горивото в цилиндъра.
За почистване на Дюзи GDI , FSI и TSI е необходимо да се използва Специална програма на машината която подава напрежение от 50 до 180 волта.
Разпръсквача на Дюзите GDI FSI TSI TFSI CGI е вътре в горивната камера е подложен на висока температура и нагар от изгарянето на гориво. Това е причината често пъти Дюзите GDI FSI TSI да се запушват ,а понякога нагара не позволява на иглата на дюзата да уплътни напълно и дюзата започва да тече . Този теч лека полека се засилва и налива неконтролируемо бензин в цилиндъра , оттам попада в маслото и го разрежда. След този момент се чупи двигателя! Най-характерният симптом на незатваряща Дюзи GDI , FSI и TSI е повишаването на нивото на маслото в картера. Забележите ли повишено ниво на маслото в двигателя това е почти сигурно , че имате проблем , затова първо отстранете проблема и след това сменете маслото.


Как се прави центровка на ГНП и ремонт на горивна помпа
Искате да знаете как се прави центровка на горивна помпа ГНП и какво се случва когато вашето ГНП не е зацепено правилно. Правилната центровка е

Как се прави настройка на турбо компресор
На въпроса как се прави настройка на турбо компресор може да се отговори ясно и точно – с машина. Настройката на турбо компресор може да

Тест и ремонт на помпадюза инжектор с тунинг разпръсквач 120%
Искате да замените оригиналните разпръсквачи за вашето 1.9TDI или 2.0TDI с такива за тунинг проект? Това е възможно при нас за старите видове инжектори 1.9TDI