Ремонт на ГНП горивна помпа
За да се реши проблем с работата на гнп помпата в ремонтната база на сервиза се преминава през няколко етапа за отстраняване на дефектите. Ако във вашето ГНП помпа след диагностика на стенд се установи износване на части като ротор, подложка, клапан, ролка, помпен елемент или гърбична шайба ние ще ви предложим ремонт.Цената на рециклиране на гнп е достъпна за всеки клиент. След ремонт всички помпи се проверяват на специализиран дизелов стенд като се измерва шум на работа, налягане и производителност в милиграми гориво.
Ремонт TDI помпа ГНП
Предлагаме ремонт на всички видове роторни помпи тип VP
Частично и пълно рециклиране на ГНП.
Проверка на стенд на електромеханични дизелови помпи ГНП.
Ние предлагаме тест на гнп с гаранция за извършена работа.
Ремонт на авансатор.
Ремонт на помпен елемент.
Ремонт на клапан за гориво.
Зацепване и центровка на помпата към превозното средство.
Предлагаме ремонт на механични помпи за строителна и земеделска техника.
Резервни части с доставка в рамките на деня.
Отстъпки за редовни клиенти и автосервизи.
Ремонт VP37 TDI помпа Bo
sch за следните автомобили :
Audi VW Skoda Seat от 96 – 2002 година
VW Golf 3 Golf 4 1.9tdi
Audi A3 A4 A6 1.9tdi
Рено 1.9tdi
Rover 2.0tdi
Работим с куриери за доставка свържете се с нас
Почистване на дюзи – как се почиства инжектор бензин и дизел
Искате да знаете как се почистват инжектори за бензинов или дизелов автомобил с гаранция за високо качество. Това е възможно в нашият Дизел Център за
Проблем с катализатора при преминаване на технически преглед ГТП
Ако имате проблем с преминаването през годишен технически преглед ГТП на вашият бензинов автомобил то това е защото изискването за отработени газове през 2024 година
Как се тества турбо компресор за автомобил и камион?
Тук ще намерите повече информация относно начините за тест на турбо и как се тества турбо компресор с различни методи.Първото което трябва да знаете за
Инструменти и оборудване за чип тунинг
Ние сме официален дилър, представител и дистрибутор на фирмата Dimtronic за България. Топ продукта Diamond е проектиран да отговори на всяко предизвикателство по отношение на
Проблем с зацапана променлива геометрия на турбо
Били сте на автодиагностика и сте установили че имате проблем с зацапана променлива геометрия на турбо? Това е масов проблем на всички съвременни дизелови двигатели когато
Проблем с дихтунги на дизелови инжектори изпускане
Дихтунг се нарича уплътнението между дизеловите инжектори и главата на двигателя. Изработва се от медна сплав или според спецификация от производителя може да бъде от