Цена за тест и ремонт

Цена за тест и ремонт

Тест и ремонт на дюзи. Цена за тест и ремонт

Въпроси и отговори за ремонт на дюзи

Цена за тест и ремонт на дюзи комън рейл със стендове от последно поколение – Дизел център.
Точна цена за ремонт или рециклиране на дизелови комън рейл дюзи може да получите само след тест на стенд. Цените са ориентировъчни за информация на клиентите. За повече информация относно цени за тест и ремонт на дюзи свържете се с нас тук :

ДИЗЕЛ ЦЕНТЪР
адрес :
бул.”Панония” 1
гр.Видин
0876477805

Марка/Модел на дюзаЦена стенд отРемонт отРемонт до
Bosch18лв30лв
Bosch Piezo25лв40лв
Delphi18лв30лв240лв
Delphi SMART25лв50лв
Denso18лв40лв
Denso Piezo25лв80лв830лв
Siemens VDO18лв60лв380лв
Помпа дюза 30лв40лв
Caterpillar40лв80лв
Механични дюзи10лв25лв200лв
Бензинови дюзи12лв10лв250лв
Ремонт на ГНП 80лв30лв
Почистване горивна система150лв500лв
Демонтаж на ГНП60лв
Демонтаж на дюзи60лв
Автодиагностика50лв
Почистване ДПФ60лв100лв
Код за дюза20лв
цените са ориентировъчни и точна цена се дава само след тест на стенд

Тест на комън реил помпи със стенд от 80лв до 120лв .
* Цените са ориентировъчни и точната цена за ремонта зависи от моментното състояние на дюзите и се уточнява след тест на стенд.
** Цената за тест на стенд отпада ако се извършва ремонт
.

стенд дизел дюзи бош делфи денсо сименс

Цена за тест и и ремонт на дюзи можете да пойскате като се обадите на телефона от контактите. Моля изпращате дизеловите компоненти на адреса от контактите без предварителна уговорка и ние ще се свържем с вас обратно на данните от товарителницата.
 Дизел Център – Работим с всички куриерски фирми в рамките на страната.

Предлагаме големи отстъпки за Автосервизи!

ремонт на дизелови помпи и дюзи рециклиране

Специални условия и цени за сервизи и редовни клиенти !!!
*Пратки изпратени до офис на куриер се обработват на следващият работен ден.
**Пратки без заплатена от ваша страна доставка или наложен платеж не приемаме!

Препълването с гориво е конкретен термин, използван за всяко състояние, по време на което се впръсква твърде много гориво за наличното количество въздух . Това обикновено води до черен дим и необичайно много високи EGT. Термънет ЕГТ означава температура на изгорелите газове в автомобила.

Единственият тип претоварване, който може да доведе до авария на двигателя без надлежно предупреждение преди това например когато инжектор покаже проблем. Това обикновено води до промиване на цилиндъра, както и пламване на сместа когато гориво то се е събрало върху буталото. По време на това изгаряне се изгарят всички смазки от цилиндъра. Това ще предизвика авария на буталната пола като тя ще се стопи.

Най-голямата причина за такава внезапна повреда на инжектора е наличието на вода – това води до отказ на разпръсквача да извършва коректно задачата си. Това ще доведе до постоянен поток от дизелово гориво, което се изпомпва в двигателя. След това резултата с счупен двигател е налицеи тези ремонти са скъпи.