Симптомите за проблем с дюза винаги се виждат но почти винаги водача на автомобила ги пренебрагва. Горивните инжектори са много важна част от автомобилния двигател. Те контролират количеството и периода на впръскване на горивото, което е отговорно за максималната ефективност на изгаряне на горивото и правилната работа на двигателя без притрисане и висок разход. Симптоми на некоректно работещи дюзи могат да бъдат механични или електрически повреди, износване или запушване на дюзата. Винаги когато отлагате ремонта на вашият дизелов автомобил трябва да знаете че след време ще струва повече. Важно е да се следи състоянието на дюзите, защото работата на двигателя с неизправни дюзи може да доведе до сериозни проблеми и съответно скъпоструващи ремонти.
Симптом за проблем с дюзи е бял дим. Няма как да го пропуснете като проблем. Освен че когато карате вашият автомобил с повреда замърсявате околната среда това води и до по сложен ремонт на двигателя. Колкото по бързо решите проблема и се направи качествена диагностика на дюзи толкова по евтин ще бъде ремонта на дюзите.
Как да забележим евентуална повреда в дюзите на автомобила ?
На първо място е индикацията за сервизна проверка на таблото на автомобила. Причината за тази индикация следва да бъде проверена от опитен сервизен техник. Когато забележите груба или прекалено шумна работа на двигателя, това също може да бъде в следствие на повредена дюза/дюзи. При системно използване на евтини и некачествени горива, както и на добавки в горивото, върху дюзите се натрупват частици, които водят до промяна на количеството впръскано в двигателя гориво. Липсата на реакция на педала на газта, както и трудното първоначално запалване на автомобила могат да са символ на запушени дюзи.
С диагностичен уред може да бъде установено прекъсване на запалването на гориво в цилиндър. Кодът на грешката в този случай е P0300, като последната цифра показва точно в кой цилиндър е грешката, примерно P0301 показва грешка в първи цилиндър, P0304 показва грешка в цилиндър номер 4 и нищо повече.
Трябва да е ясно че с компютърна диагностика дюзи не могат да се тестват.
Дюзите се демонтират и се тестват на стенд.
Можете да изпращате дюзи за тест на нашият адрес Дизел Център .
Рециклиране на дюзи за тойота
Рециклиране на дюзи пиезо за тойота Искате да знаете къде може да рециклирате пиезо дюзи за тойота? Ние сме Дизел Център в град Видин и
Ревизиране на дюзи за земеделска техника
Ревизиране на дюзи за земеделска техника Ние сме най коректният Дизел Сервиз за проверка, ремонт и рециклиране на дизелови помпи и дюзи.Даваме 2 години гаранция
Симптоми за проблем с дюзите
Симптомите за проблем с дюза винаги се виждат но почти винаги водача на автомобила ги пренебрагва. Горивните инжектори са много важна част от автомобилния двигател.
Защо имам проблем с ГНП не прави налягане – причини
Защо ГНП не прави налягане – причини Горивонагнетателната помпа (ГНП) – създава високо налягане на горивото, което е необходимо за впръскването и равномерното му разпределение
Защо не трябва да се ремонтират дюзи с китайски части
Оригинални части или части заместители ? Повредите в горивната система на автомобилите, снабдени с ДВГ (двигател с вътрешно горене), често изискват напременна и
Зелена енергия при автомобилите – Измама
Зелена енергия – Измама Батерията в един електрически автомобил, като например масовата Tesla, е направена приблизително от 11 кг. литий, 27 кг. никел, 20 кг.