Превантивен тест и ремонт на дизелови дюзи
Винаги е по изгодно да се направи превантивен тест и ремонт на дизелови дюзи и това важи за всички МПС. Загубата на време и по високата цена за ремонт вървят заедно след като вече се случи проблема. Това може да бъде спестено когато тествате навреме вашите дизелови дюзи. Просто правило е на всеки 100 000км дюзите ви да бъдат демонтирани от автомобила и тествани в Дизел Център.
Тази дюза има проблем с разпръсквача както се вижда от снимката дори ако не разбирате много от дизелови системи. Прегряването на разпръсквача е вследствие от закъснял ремонт на уплътнителният меден пръстен между дюзата и главата. Автомобила е работил добре според нашият клиент, има мощност само и леко „почукване“ когато ускорява. Такива признаци не бива да ги пропускаме и винаги е редно да се обърнете към специализиран Дизел Сервиз.
- Рециклирането на вашите дизелови дюзи осигурява ресурс на автомобила.
- Получавате гаранция за извършеното рециклиране на дюзите.
- Ще разчитате че вашият автомобил разполага с рециклирани дюзи със заводски параметри.
- Спестявате бъдещи ремонти и поражения по двигателя от проблем в дюзите.
Дизел Център
ул.Цар Симеон Велики 104
Видин
0876477805
Ревизиране на дюзи за земеделска техника
Ревизиране на дюзи за земеделска техника Ние сме най коректният Дизел Сервиз за проверка, ремонт и рециклиране на дизелови помпи и дюзи.Даваме 2 години гаранция
Симптоми за проблем с дюзите
Симптомите за проблем с дюза винаги се виждат но почти винаги водача на автомобила ги пренебрагва. Горивните инжектори са много важна част от автомобилния двигател.
Защо имам проблем с ГНП не прави налягане – причини
Защо ГНП не прави налягане – причини Горивонагнетателната помпа (ГНП) – създава високо налягане на горивото, което е необходимо за впръскването и равномерното му разпределение
Защо не трябва да се ремонтират дюзи с китайски части
Оригинални части или части заместители ? Повредите в горивната система на автомобилите, снабдени с ДВГ (двигател с вътрешно горене), често изискват напременна и
Зелена енергия при автомобилите – Измама
Зелена енергия – Измама Батерията в един електрически автомобил, като например масовата Tesla, е направена приблизително от 11 кг. литий, 27 кг. никел, 20 кг.
Решаване на проблема дизелгейт – софтуер
Решаване на проблема дизелгейт с връщане на стара версия софтуер. Ако например имате Ауди 143к.с. и е минала дизелгейт сервизна акция вие сте с ъпдейт