как се настройва турбо

Как се прави настройка на турбо компресор

На въпроса как се прави настройка на турбо компресор може да се отговори ясно и точно – с машина. Настройката на турбо компресор може да се направи и без машина но тя никога няма да бъде точна и правилна. Неправилната настройка на турбо води до кратък живот на турбината и със сигурност проблеми с вашият двигател. За да се извърши настройка на турбо задължително условие е то да бъде разглобено и почистено по перфектен начин така че да не замърси машината за настройка. По време на разглобяването ние можем да определим със сигурност има ли проблем с турбото и износването му до каква степен е. По този начин вие разчитате за дълготрайност на ремонта и надеждност на автомобила ви след ремонт на турбо.

настройка на турбо

Ако все пак не искате да отидете в сервиз и искате лично да разберете как се прави настройка на турбо то трябва да знаете следните особености. 

Настройка се прави не само от лостчето за актуатора!.Тази грешка с настройка на турбо от лостовата система за геометрията се прави не само от клиенти, но също така и от хора претендиращи за знания и опит в автомобилите собственици на автосервизи. Те се опитват да накарат турбото да надува повече или по малко само от актуатора така нареченото мехче за вакуум което е грешка. При нас всяка седмица пристига турбо с такава грешка и това е масова практика. Сервизите и клиентите просто купуват цяло ядро и си мислят че всичко е наред след тяхната напълно грешна настройка на турбо с например измерване на ход в милибари налягане с ръчен манометър. Друга теория която сме чували от „майстори“ от Монтана и Враца е измерването с шублер и настройка на турбото със същият размер ход, което е напълно аматьорска практика водеща до счупено турбо.
След вашият опит за настройка на турбо задължително проверете точно налягане по време на движение с каквато и да била техника за автодиагностика.

Дизел Сервиз