зацапана геометрия на турбо

Проблем с зацапана променлива геометрия на турбо

Били сте на автодиагностика и сте установили че имате проблем с зацапана променлива геометрия на турбо? 
Това е масов проблем на всички съвременни дизелови двигатели когато се карат предимно в градски условия и леко с малко обороти. Трябва да се знае че винаги когато имате проблем с зацапана или заседнала променлива геометрия това не е резултат от вашият стил на каране и това че карате бавно. Винаги причината да ви блокира променливата геометрия на турбото е резултат от допълнителен проблем както следва:
– Пропуск в интеркулер и турбопътища
– Проблем с дебитомер
– Чип тунинг с ниско качество
– Износване в самото турбо
– Проблем с дизелови дюзи
– Прегряване от претоварване на турбо компресора
– Грешка за клапан N75 17958 P1550 005456 – Boost Pressure Control Valve N75  Control Deviation

зацапана геометрия на турбо

Всички тези проблеми са вероятни и като симптом за тях е пренадуването на турбото и колата влиза в сервизен режим. Това е предоазна мярка за да не счупите вашето турбо или двигателя на колата. 
Когато имате оплакване че вашата кола забива и започва да върви пак отново когато я изгасите и запалите това е типичен симптом за проблем с зацапана геометрия на турбо компресор.
Типични проблеми са черен дим и заглъхване. Ниска мощност и забиване при по голяма скорост. Всички тези проблеми може да са от нормално зацапване на геометрията във турбото. Това обслужване на вашата турбина може да бъде извършено при нас с 2 годишна гаранция. 
Почистване и регулираме на зацапана електронна и вакуумна геометрия на турбо се извършва при нас със стенд за турбокомпресори.

Дизел Сервиз