Гаранция

Условията за ремонт и валидна гаранция са :

    Повредения продукт да съответства по тип, модел и номер , да е окомплектован , да не е разглобяван предварително и да не е с механични повреди, които правят ремонта му невъзможен. 

Условия за валидна гаранция :

– Гаранционна карта с вписан сериен номер на отремонтираният продукт ( инжектор / гнп помпа ) дата на извършването на ремонт и краен период на валидност .

– Съответствие с отремонтираният продукт по сериен номер .

– Правилно съхранен продукт . По никакъв начин не може да използвате гаранцията след неправилно съхранение като влажна среда , изпускане , удряне , надраскване , нагряване , претоварване , преработен софтуер или различен от фабричният също водят до отпадане на гаранцията.

–  Нарушена , заличена , изтрита , пломба / белег (или опит за имитация) върху отремонтиран от нас продукт.

– Грешка по време на монтаж на отремонтиран продукт във неквалифициран сервиз от неквалифициран персонал . Неправилно монтиране на дязата като пренатягане, усукване , изпускане от дифтунгата или направилна дебелина .

– Непочистена или мръсна горивна система водеща до кратковременна експлоатация на отремонтираният продукт. Масло в горивната система , направилни добавки или биодизел също водят до трайни белези по отремонтираният продукт сочещи за неправилна експлоатация което автоматично води до отказ на гаранция .

Може да бъде отказано гаранционно обслужване също и в следните случай :
1. Гаранционно обслужване не се прилага, когато дефектите, проблемите и/или несъответствието са следствие от долу изброените причини:
-продуктът не се използва по предназначение;
-непрофесионална поддръжка или изменение на продукта;
-употреба на софтуер , резервни части , аксесоари или консумативи, които не са
доставени или одобрени от производителя;
-експлоатация на продукта, несъобразено с характеристиките му;
-каквато и да е намеса или поправка, предизвикваща дефект или причина за неизправност

2. При подаване на рекламация потребителят задължително прилага в оригинал настоящата Гаранционна карта с вярно съдържание и касов бон относно закупуване на продукта. Рекламации не се приемат, когато не са предоставени посочените в предходното изречение документи, както и когато фабричният номер на продукта не може да се прочете или липсва.

    Ние не носим никаква отговорност при загуба на авточасти и отремонтирани продукти във времето от изпращането по куриерска фирма и обратно от клиента . Всеки клиент е длъжен да посочи застраховка в двете посоки и също така да заплати куриерската услуга . Клиента е длъжен да направи точен опис в полето за описание на продуктите към куриерската услуга. Клиента няма право на каквато и да било претенция при несъотвествие или разминаване на посочен продукт по време на транспорта до нас с куриерска фирма . Клиента е длъжен да изисква касов бон . Клиента е длъжен да изисква и запази гаранционна карта след ремонт на даден продукт .  При липса на някое от изброение е длъжен да ни уведоми .

   Изпратени продукти със съмнения за правилна работа в период на гаранцията им се заплаща тест на стенд за сметка на клиента .

 


Търсене