Условия за ремонт
Повредения продукт да съответства по тип, модел и номер , да е окомплектован , да не е разглобяван предварително и да не е с механични повреди, които правят ремонта му невъзможен.
Условия за валидна гаранция :
– Съответствие с отремонтираният продукт по сериен номер .
– Правилно съхранен продукт . По никакъв начин не може да използвате гаранцията след неправилно съхранение като влажна среда , испускане , удряне , надраскване , нагряване , претоварване , преработен софтуер или различен от фабричният също водят до отпадане на гаранцията.
– Нарушена , заличена , изтрита , пломба / белег (или опит за имитация) върху отремонтиран от нас продукт.
– Грешка по време на монтаж на отремонтиран продукт във неквалифициран сервиз от неквалифициран персонал . Неправилно монтиране на дюзата като пренатягане, усукване , изпускане от дифтунгата или неправилна дебелина .
– Непочистена или мръсна горивна система водеща до кратковременна експлоатация на отремонтираният продукт. Масло в горивната система , неправилни добавки или биодизел също водят до трайни белези по отремонтираният продукт сочещи за неправилна експлоатация което автоматично води до отказ на гаранция .
Може да бъде отказано гаранционно обслужване също и в следните случай :
Гаранционно обслужване не се прилага, когато дефектите, проблемите и/или несъответствието са следствие от долу изброените причини:
-продуктът не се използва по предназначение;
-непрофесионална поддръжка или изменение на продукта;
-употреба на софтуер , резервни части , аксесоари или консумативи, които не са
доставени или одобрени от производителя;
-експлоатация на продукта, несъобразено с характеристиките му;
-каквато и да е намеса или поправка, предизвикваща дефект или причина за неизправност
Ние не носим никаква отговорност при загуба на авточасти и отремонтирани продукти във времето от изпращането по куриерска фирма и обратно от клиента .
Всеки клиент е длъжен да посочи застраховка в двете посоки и също така да заплати куриерската услуга . Клиента е длъжен да направи точен опис в полето за описание на продуктите към куриерската услуга. Клиента няма право на каквато и да било претенция при несъотвествие или разминаване на посочен продукт по време на транспорта до нас с куриерска фирма . Клиента е длъжен да изисква касов бон . Клиента е длъжен да изисква и запази гаранционна карта след ремонт на даден продукт . При липса на някое от изброените е длъжен да ни уведоми .
Изпратени продукти със съмнения за правилна работа в период на гаранцията им се заплаща тест на стенд за сметка на клиента .
Всички пратки се изпращат с куриерска фирма Еконт Експрес с задължителна опция преглед .
Гаранция след ремонт се дава само и единствено след ремонт на всички инжектори , помпа за високо налягане и задължително условие почистване на цялата горивна система от нас или от специализиран.
Гаранцията не важи без заверка на протокол от специализиран сервиз за извършено почистване на горивната система !
За всеки извършен ремонт клиентите автоматично се съгласяват със условията за гаранция публикувани на сайта и са задължително запознати с придружаващо копие!