Собственици на Тесла преминават към бензинови и дизелови автомобили. Ново проучване показва, че 58% от собствениците на електрически коли се връщат към бензинови модели или такива с дизелов двигател. Причините за това са точно каквито бихте очаквали като огромни проблеми:
Самозапалване;
Недостатъчно зарядни за тях;
Никаква възможност за сервизиране в България;
Сервизите в момента за такива автомобили се броят на пръстите на едната ръка и освен, че само претендират за такива те са некомпетентни в 99% от повредите.

тесла проблем
Самозапалване Тесла

Основната причина е разочарованието, свързано с това колко неудобно е да зареждаш новата си кола, както и да не разполагаш с достатъчно мощно зарядно устройство вкъщи. Това последното е проблем, с който цялата авто индустрия се опитва да се справи и рязко противоречи на идеята за ЕЛ-колата като превозно средство, което може да получи (пълен резервоар) без да ходите до бензиностанцията.
Интересното е, че според проучването жените са по-склонни да се откажат от е-колата за сметка на нормален автомобил, отколкото мъжете.
Що се отнася до отделните марки е-коли, анкетата показва, че собствениците на модели Tesla е най-много вероятно да се откажат от тях за сметка на бензинов или дизелов модел.

проблем с електрически автомобил

Притежаването на такъв автомобил в България може да не ви създава грижи само в големите градове където все пак има зарядни. Ако обаче разчитата да зареждате вашият електрически автомобил в село където трябва да използвате собствена зарядна станция това няма как да се случи. Предвид партидата на електрозахранване, която е твърде недостатъчна рискувате да останете без никакво електричество поради високата консумация. Следващият вариант е да си вземете дизелов агрегат за да зареждате вашата електрическа играчка е силно неоправдана инвестиция за нормалните хора.

тесла зарядно

Като автомобилен ентусиаст, електрическият автомобил е неспособен да ми предостави много неща, освен ако не се изхвърля бясно в цената. Оставяме встрани, че не чуваме грохот от един хубав мотор при движение… Въпросът е кога ще стигнем до ниво, в което сами да работим по електромобилите си, при желание да ги оптимизираме в една или друга посока? Всеки истински фен на автомобилите желае да направи нещо индивидуално по колата си. Кога ще се развие тунинг индустрията в това отношение и какво изобщо ще ми предостави тя като решение… По-голяма батерия и по-мощен ел. мотор? На каква цена? Има ли смисъл човек, който обича да “гази” колата си и харесва високите скорости, изобщо да купува електромобил, чийто заряд ще чезне два пъти по-бързо от заводските описания с такъв стил на шофиране? При зимни условия, автомобилът с двигател с вътрешно горене изисква някои щадящи процедури (умерено шофиране) докато механиката и течностите достигнат работна температура. След това няма грижи. При електрическите коли зимата нещата са доста по-сложни… Още повече процедури, още по-бързо изразходване на заряда и още по-бавно зареждане на станция. Ще ме прощават еколозите, но това, което мога да направя по колата си с 2, 3 хиляди лева в момента, никога няма да успея да направя по една електричка. Разбира се, написаното горе е отделно от стандартните критики към ел. колите като липса на зарядни станции, висока покупна цена, висока цена за замяна на батерия, висока цена по отношение на екологията за създаване и рециклиране на такъв автомобил. Вече няма да ги има добрите стари механици… Ще ни трябват ел. техници. Дори предчувствам, че ревютата на автомобили ще станат скучни, защото ще говорим за материя, която е в сверата на електрониката, а не на автомобилизма.

Leave a Reply
Call Now Button